Kategorie

Regulamin

REGULAMIN SPRZEDAŻY ZA POŚREDNICTWEM SKLEPU INTERNETOWEGO: WWW.SMBMARKI.PL

Obowiązuje przy zawieraniu transakcji między sklepem internetowym smbmarki.pl, a konsumentami, czyli klientami nabywającymi w sklepie internetowym smbmarki.pl produkty.



I. Postanowienia ogólne



1. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

2. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia.

3. Zamówienia można składać poprzez sklep internetowy, jak również pocztą elektroniczną: biuro@smbmarki.pl, telefonicznie: (22) 771-41-32 lub faksem: (22) 781-39-00.

4. Zawartość sklepu internetowego smbmarki.pl nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego, a zatem złożenie zamówienia przez klienta nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Klient wypełniając formularz zamówienia składa ofertę kupna określonego towaru.

5. Sklepu smbmarki.pl dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością.


II. Realizacja zamówienia



1. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu, umożliwiającego naszemu pracownikowi weryfikację rzetelności złożonego zamówienia. Po przyjęciu zamówienia jeśli zajdzie taka konieczność sprzedawca potwierdzi je telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Sklep może odmówić realizacji zamówienia, którego rzetelności nie udało się potwierdzić.

2. W uzasadnionych przypadkach Sklep zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, ograniczenia sposobu płatności lub zażądania przedpłaty.

3. Czas realizacji zamówienia składa się z okresu do wysłania towaru oraz czasu potrzebnego na dostarczenie gotowej przesyłki do klienta. Jest on zależny od wybranego sposobu dostarczenia towaru i wynosi od 0 do 10 dni roboczych. Wysyłki realizowane są transportem, którym dysponuje sklep smbmarki.pl oraz przez firmę  kurierską. W przypadku chwilowego braku zamówionego towaru w magazynie czas ten może się wydłużyć. O takim przypadku klient każdorazowo jest informowany, pocztą elektroniczną lub telefonicznie, niezwłocznie po złożeniu zamówienia.

4. Warunki realizacji zamówień nietypowych są każdorazowo ustalane z klientem indywidualnie.

5. Według regulaminu prowadzimy sprzedaż tylko na terenie Polski. Warunki sprzedaży detalicznej i wysyłki towaru za granicę są każdorazowo uzgadniane indywidualnie z klientem.

6. Dowód zakupu (dokument WZ, faktura VAT lub paragon fiskalny) odbierany w biurze przy obcji odbiór osobisty lub jest dołączany do przesyłki lub ewentualnie wysyłany do klienta pocztą. W przypadku zakupu na firmę będziemy poprosić o podanie numeru NIP firmy.

7. Za zakupy w sklepie można zapłacić w następujący sposób:

- Przelewem na rachunek bankowy. Numer rachunku dostępny jest w linku z informacjami Płatności, na życzenie podajemy go również przez pocztę e-mail lub faksem po skierowaniu zamówienia do realizacji. Na życzenie wysyłamy fakturę pro-forma. Towar wysyłamy po wpłynięciu kwoty na rachunek.

- Gotówką przy odbiorze towaru w Centurm Budowlanym SMB JĘDRZEJUK, w Markach, ul. Piłsudskiego 146.



III. Gwarancja i zwrot towaru



1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie smbmarki.pl są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

2. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.

3. W okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty kiedy nie będzie nosił znamion używania oraz będzie kompletny tj będzie w oryginalnym opakowaniu, z kompletną jego zawartością (towar, wszelkie inne dołączone urządzenia i akcesoria, instrukcje, gwarancja, dowód zakupu, faktura lub paragon, itp.).

4. Prawo zwrotu towaru nie przysługuje klientom zamawiającym towar o specyfikacji i właściwościach określonych przez klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą.

5. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, swoje dane personalne, oraz wyraźne wskazanie, jaką drogą kupujący chce odebrać zapłaconą za towar należność, jeśli przelew na konto bankowe, to prosimy podać numer konta.

6. W przypadku uznania odstąpienia od umowy wysyłamy zwracane pieniądze w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej wraz z pisemnym odstąpieniem od umowy.

7. Za transport zwracanego towaru koszty ponosi kupujący.

Zwroty, reklamacje należy kierować na adres: SMB JĘDRZEJUK SP.J., ul. Piłsudskiego 146, 05-270 Marki,